1.

....

دوره 2، شماره 7، اسفند 1383، صفحه 173-203
مصطفی قدمی؛ صادق صالحی

2.

.....

دوره 2، شماره 7، اسفند 1383، صفحه 61-86
محمود ضیایی؛ علی اصغر سعیدی؛ مژگان تراب احمدی

3.

...........................

دوره 4، شماره 13، مهر 1392، صفحه 45-68
جلیل اعتماد؛ بهرام جوکار

4.

0چسبندگی هزینه ها و عدم تقارن در مدل هزینه، حجم، سود

دوره 12، شماره 48، دی 1394، صفحه 145-164
یحیی کامیابی؛ اسماعیل توکل نیا

5.

A Bayesian Semiparametric Random Effect Model for Meta-Regression

دوره 1، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 205-223
Ehsan Ormoz

6.

A Berry-Esseen Type Bound for a Smoothed Version of Grenander Estimator

دوره 1، شماره 1، اسفند 2022، صفحه 1-9
Raheleh Zamini

7.

A Case for the Integration of Content and Language Instructions in EFL Situation

دوره 1، شماره 2، شهریور 1376، صفحه 1-12
ج بنان

8.

A Case Study of Three EFL Teachers’ Cognition in Oral Corrective Feedback: Does Experience Make a Difference?

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 183-211
Shahab Moradkhani؛ Ahmad Goodarzi

9.

A Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation

دوره 3، شماره 2، اسفند 2014، صفحه 207-185
Alireza Jalilifar؛ Fereshteh Shirali

10.

A Concept of Human Dignity

دوره 1، شماره 4، دی 1384، صفحه 5-14
وسیل قوچمن

11.

A Conceptual Framework on Webrooming Behavior of Luxury Customers (The Case of Gold and Jewelry)

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 1-21
Saghar Zarinkamar؛ Azam Rahimi Nik؛ Abbas Heydari

12.

A Corpus-driven Food Science and Technology Academic Word List

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 157-131
Rajab Esfandiari؛ Ghodsieh Moein

13.

A Corpus Investigation of the Third-Person Singular Simple Present Tense Suffix in English as a Lingua Franca (ELF) Academic Writing

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اردیبهشت 1402
Fahimeh Marefat؛ Tahereh Soleimani

14.

A Critical Review and Evaluation of the Textbook Entitled Designing the Digital Library Based on the Standards and Criteria of University Textbooks

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 395-413
Zeinab Papi

15.

A Cross-Cultural Study about Positive and Negative Emotions and Its Relation to Health and Well-being

دوره 7، شماره 28، آذر 1396، صفحه 31-42
Reza Kormi-Nouri

16.

Active Learning as an Approach to Fostering EFL Learners’ Speaking Skills and Willingness to Communicate: A Mixed-methods Inquiry

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 93-128
Zeinab Azizi؛ Ehsan Namaziandost؛ Parisa Ashkani

17.

Acute Response of Muscular Damage Biomarkers after HIFT Exercise in Overweight Men

دوره 5، شماره 9، شهریور 2023، صفحه 5-16
Neda Rajamand؛ Bakhtyar Tartibian؛ Seyed Morteza Tayebi

18.

adopting literature in the EFL classroom

دوره 1، شماره 1، خرداد 1376، صفحه 1-11
حمید مرشی

19.

A dynamical system model-driven approach to pricing with smart volatility: a case study of catastrophe bonds pricing for China’s flood

دوره 3، شماره 2، اسفند 2023، صفحه 191-207
S. Pourmohammad Azizi؛ RajabAli Ghasempour؛ Amirhossein Nafei

20.

A Five-Factor Model of Motivational Self-Guides: A Structural Equation Modeling Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
majid Ghorbani؛ shokouh Rashvand Semiyari

21.

A Mixed Methods Approach to Social Control of Cybercultural Transgressions: An Iranian Perspective

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 1-30
Shalaleh Meraji Oskuie؛ Kamran Mohamadkhani؛ Ali Delavar؛ Ali Akbar Farhangi

22.

An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 129-163
Mina Bolghari؛ Parviz Birjandi؛ Parviz Maftoon

23.

Analyse comparative des traductions française et persane de Cent Sonnets d’Amour de Neruda selon les théories de Meschonnic

دوره 3، شماره 6، خرداد 2023، صفحه 83-101
Sharareh Chavoshian؛ Rozhin sadat Razavi

24.

Analyse des pratiques d’évaluation des enseignants du FLE en Iran

دوره 3، شماره 5، بهمن 2022
Asiyeh Khajehali؛ Mahmoud Reza Gashmardi؛ Rouhollah Rahmatian؛ Roya --- Letafati

25.

Analyses contrastives de l'orthographe française ( l’enseignement du français en Iran )

دوره 3، شماره 5، بهمن 2022
Allahshokr ASSADOLLAHI

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login