1.

اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده

دوره 7، شماره 27، آبان 1396، صفحه 53-77
سپیده شیشه فر؛ فرنگیس کاظمی؛ شهلا پزشک

2.

اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 137-152
عسگر چوبداری؛ فرنگیس کاظمی؛ شهلا پزشک

3.

انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی

دوره 4، شماره 16، دی 1393، صفحه 21-36
ندا اکرمی؛ فرنگیس کاظمی؛ حمید علیزاده

4.

بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر

دوره 4، شماره 16، دی 1393، صفحه 37-55
صدیقه سی جانی؛ ژانت هاشمی آذر؛ فرنگیس کاظمی

5.

تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی

دوره 5، شماره 17، فروردین 1394، صفحه 133-148
نسترن سیداسماعیلی قمی؛ فرنگیس کاظمی؛ شهلا پزشک

6.

تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 78-90
اکرم هدی پور؛ پرویز شریفی درآمدی؛ فرنگیس کاظمی

7.

تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 1-18
رقیه بهرامی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی

8.

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 6، شماره 24، اسفند 1395، صفحه 1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login