1.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 11، مهر 1392
طیبه یگانه؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ محمد رضا زربخش

3.

اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 1-20
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ ربابه قلی زاده؛ محبوبه طاهر؛ حسین حیدری؛ فاطمه مبشری

4.

اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم

دوره 10، شماره 39، مهر 1399، صفحه 55-78
فهیمه ادیب صابر؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سلیمان انصاری کلاچاهی؛ معصومه شجاعی؛ افخم دانشفر

5.

اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 39-54
آیدا یحیی زاده؛ عباسعلی حسین خانزاده

6.

اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 159-186
مریم ابراهیمی؛ محبوبه طاهر؛ عباسعلی حسین خانزاده

7.

بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوۀ جاگماری آموزشی دانش‏آموزان تیزهوش دورۀ راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389

دوره 1، شماره 3، مهر 1390، صفحه 23-54
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ قربان همتی علمدارلو؛ محسن بابایی؛ زینب بابایی

8.

پیش‏بینی رفتار سازشی دانش‏آموزان کم‏توان ذهنی خفیف بر اساس سبک فرزندپروری مادران در شهر شیراز سال 91-1390

دوره 2، شماره 7، مهر 1391، صفحه 97-114
قربان همتی علمدارلو؛ عباسعلی حسین‏ خانزاده؛ اعظم مرادی؛ فاطمه فرشچی

9.

تأثیر آموزش توانایی خودنظم بخشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان با مشکلات رفتاری

دوره 7، شماره 27، آبان 1396، صفحه 31-52
عباسعلی حسین‌خانزاده

10.

تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

دوره 12، شماره 46، تیر 1401، صفحه 23-48
علیرضا محمدی سنگاچین دوست؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مریم کوشا؛ اشکان ناصح

11.

تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 1-22
عباسعلی حسین خانزاده؛ الیاس رحیمی؛ الهه استوی

12.

تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 25، فروردین 1396، صفحه 53-73
فرزانه امراللهی بیوکی؛ عباسعلی حسین خانزاده

13.

تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین

دوره 11، شماره 42، تیر 1400، صفحه 27-57
پگاه آزادی منش؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ عباس ابولقاسمی

14.

شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار

دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 21-44
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ علیرضا محمدی آریا

15.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 35-60
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ مونا لطیف؛ محبوبه طاهر

16.

مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی

دوره 5، شماره 18، تیر 1394، صفحه 45-69
قربان همتی علمدارلو؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ محبوبه طاهر؛ محمدصادق ارجمندی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login