1.

تأثیر آموزشی چندرسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 1-20
اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی

2.

تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 1-26
زبیح‌اله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی‌درآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور

3.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 121-138
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

4.

تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 111-128
الهه ولایتی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدحسن امیرتیموری

5.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 221-249
متین قاسمی سامنی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

6.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 1-34
احسان طوفانی نژاد؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ شین داسون؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ علی دلاور

7.

طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 51-78
اسماعیل زارعی زوارکی

8.

طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 1-45
اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

9.

معماری مجدد آموزش عالی برای دانشجویان با نیازهای آموزشی ویژه بر اساس اصول طراحی جهانی برای یادگیری

دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 113-134
اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ مریم ایزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login