1.

الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند

دوره 3، شماره 9، آذر 1393، صفحه 1-24
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تقی تقوی فرد؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ محمد مهدی پورسعید

2.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین

3.

کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 61-100
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمدتقی تقوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login