1.

تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT)

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 113-136
علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ میثم یاوری کاتب

2.

روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور

دوره 6، شماره 21، مهر 1394، صفحه 261-287
علی مقدم زاده

3.

کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن

دوره 7، شماره 28، تیر 1396، صفحه 121-153
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ ابراهیم خدایی؛ ولی اله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ مسعود کبیری

4.

مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015

دوره 9، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 75-106
پوریا رضاسلطانی؛ ابراهیم خدایی؛ جلیل یونسی؛ امین موسوی؛ علی مقدم زاده

5.

مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای

دوره 9، شماره 33، مهر 1397، صفحه 53-78
سمیه کاوه؛ ابراهیم خدایی؛ امین موسوی؛ علی مقدم زاده؛ جلیل یونسی

6.

نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی

دوره 5، شماره 19، فروردین 1394، صفحه 27-54
مریم چگینی؛ علی مقدم زاده؛ نسرین چگینی

7.

ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران

دوره 6، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 189-211
امیرحسین مهرصفر؛ علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ فرهاد ثنائی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login