1.

An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1402
Saba . Bashiri؛ Saman . Ebadi

2.

Exploring EFL Learners’ Autonomy in Reading Comprehension: Computer-Assisted versus Conventional Contexts

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 93-128
Fereshteh Shirzad؛ Saman Ebadi

3.

Pre-emption with or without Pre-task Planning: A Probe into L2 Lexical Diversity

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 1-24
Somayeh Hosseinzadeh؛ Karim Shabani؛ Saman Ebadi

4.

The Effects of Computerized Dynamic Assessment on Promoting At-Risk Advanced Iranian EFL Students’ Reading Skills

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 26-1
Saman Ebadi؛ Abdulbaset Saeedian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login