1.

تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر

دوره 3، شماره 12، شهریور 1394، صفحه 77-95
محمدتقی تقوی فرد؛ ماندانا واقف کودهی؛ شیما صالحی مقدم

2.

رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 5-22
محمدتقی تقوی فرد؛ عاطفه مهرپرورحسینی؛ شیما صالحی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login