1.

....

دوره 2، شماره 7، اسفند 1383، صفحه 173-203
مصطفی قدمی؛ صادق صالحی

2.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر)

دوره 7، شماره 17، فروردین 1391، صفحه 173-203
مصطفی قدمی؛ صادق صالحی

3.

تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 61-94
صادق صالحی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمذی

4.

تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)

دوره 13، شماره 43، مهر 1397، صفحه 57-75
صادق صالحی؛ امیر مرادی اصل؛ سیده فاطمه عبدلی

5.

تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیط‌زیست در مقاصد طبیعت‌-پایه (مطالعه‌ی موردی: شهرستان ماسال)

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 51-79
صادق صالحی؛ سلمان فیضی زنگیر؛ یاسر قلی پور

6.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، آذر 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login