1.

تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 180-155
محسن روشنیان رامین؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور؛ حسن رستگارپور

2.

تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 7، آبان 1395، صفحه 119-156
لیلا نیازی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی

3.

تطبیق موردی 9 بازی رایانه‌ای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 287-321
زهرا نصراصفهانی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login