1.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

2.

شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران)

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 79-104
کبری بخشی زاده برج؛ امید سلیمان زاده؛ محسن فکور یوسف‌آباد

3.

گونه‌شناسی ذهنی گردشگران از منظر معنای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 233-264
شهرام خلیل‌نژاد؛ امید سلیمان زاده؛ مرضیه کراقلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login