1.

..بررسی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 324-301
مصطفی محمدی؛ شکوفه اسدی

2.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

3.

نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 203-238
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login