1.

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی

2.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 48-63
اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ محمدرضا حیدری

3.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 59-76
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

4.

تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 21-37
اسماعیل زارعی زوارکی؛ زینب گرزین

5.

تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

دوره 3، شماره 11، خرداد 1396، صفحه 17-38
اسماعیل اصلانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login