1.

بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1402
شعیب قاسمی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ فرزاد اسکندری

2.

تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

دوره 9، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 1-18
میثم صادقی؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احسان جمالی

3.

تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی

دوره 7، شماره 25، مهر 1395، صفحه 1-28
رقیه اسدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی

4.

تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS)

دوره 9، شماره 34، دی 1397، صفحه 1-26
سارا یداللهی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی؛ نورعلی فرخی

5.

دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 41-60
طیبه دهقان نیری؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

6.

روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست

دوره 13، شماره 49، مهر 1401، صفحه 7-29
علی طیرانی راد؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

7.

شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا

دوره 7، شماره 28، تیر 1396، صفحه 1-32
نوشیروان محمدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی

8.

کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای

دوره 13، شماره 51، خرداد 1402
حسن مشتاقیان ابرقوئی؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی

9.

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

دوره 8، شماره 32، تیر 1397، صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

10.

مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان

دوره 4، شماره 16، تیر 1393، صفحه 83-116
زهرا کرمی باغطیفونی؛ نورعلی فرخی

11.

مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ

دوره 11، شماره 43، فروردین 1400، صفحه 131-152
علیرضا خوشگویان فرد؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی

12.

معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 43-81
نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی

13.

مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008)

دوره 4، شماره 15، فروردین 1393، صفحه 166-186
جلیل یونسی؛ فرزاد اسکندری؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی

14.

ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی

دوره 6، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 45-76
محمد رضا فلسفی نژاد؛ نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی

15.

ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 57-70
نورعلی فرخی

16.

ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران

دوره 12، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 33-54
فرامرز سهرابی؛ پیمان مام شریفی؛ نورعلی فرخی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login