1.

الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری

دوره 14، شماره 48، دی 1398، صفحه 241-267
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مسلم باقری؛ آمنه پاکدلیان

2.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login