1.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 101-118
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج

2.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 1-13
فرشته هاشمی؛ فریبرز درتاج؛ نور علی فرخی؛ بیتا نصرالهی

3.

پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 83-96
نور علی فرخی

4.

تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان

دوره 19، شماره 67، فروردین 1402
مهتاب چنگایی؛ حسین سلیمی بجستانی؛ کیومرث فرح‌بخش؛ آسیه شریعتمدار؛ نور علی فرخی

5.

هنجاریابی و کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه ی 6 عاملی شخصیت HEXACO-FFI-R در دانشجویان ایرانی

دوره 11، شماره 38، دی 1394، صفحه 1-18
مهدی رحمانی ملک آباد؛ نور علی فرخی؛ جلال آقابیگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login