1.

بررسی کــارکـردهای اجـــرایی استـــدلال، بـــرنامه ریزی ـ سازمان‏دهی و حافظـۀ کاری در دانش‏آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 21-42
مژده جانه؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حمید علیزاده

2.

تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 33-56
ابوالقاسم شکیبا؛ علی‏اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام

3.

رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران

دوره 4، شماره 14، تیر 1393، صفحه 104-126
شیما وفا؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن اسدزاده

4.

رابطه بین تاب‏آوری و رضایت‏مندی شغلی در میان معلمان مدارس عادی و استثنایی شهر تهران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 67-82
صغری ابراهیمی قوام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login