1.

Digital Content Management and Virtual Learning

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023
Mohammad Hassanzadeh

2.

Learning Styles and the Writing Process in a Digitally Blended Environment: Revising, Switching, and Pausing Behaviors in Focus

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 82-51
Zohre Gooniband Shooshtari؛ Alireza Jalilfar؛ Zahra Ahmadpour Kasgari

3.

Synchronous-Asynchronous Blending or Fully Real-Time Course Delivery? Implications for Distance Language Education

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 157-187
Fatemeh Nami

4.

بررسی ادراک دانشجویان سطح متوسط زبان فارسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد تأثیر محیط تلفیقی آموزش زبان بر یادگیری دستور و واژه‌های زبان فارسی

دوره 10، شماره 17، فروردین 1402، صفحه 373-405
مرضیه مرادی؛ محمدرضا اروجی؛ سکینه جعفری

5.

بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 183-224
احسان طوفانی نژاد؛ منیژه هوشمندجا؛ آزاد الله کرمی

6.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 48-63
اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ محمدرضا حیدری

7.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 59-76
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

8.

تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 7-22
منیره موحدی؛ محمدصادق اسماعیلی‌فر؛ نادیا غلامی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login