1.

The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 117-138
Ali Benesbordi؛ Javad Fesanghari؛ Samaneh Ranjbar؛ Narges Bidkhori

2.

اثرات قیمتی مالیات بر ارزش افزوده با استفاده از تکنیک داده- ستانده (مورد ایران)

دوره 16، شماره 47، تیر 1390، صفحه 105-127
علی فریدزاد؛ سهیلا پروین؛ علی‌اصغر بانویی

3.

اثرات نامتقارن نوسانات نرخ ارز بر تولید واقعی و قیمت در ایران

دوره 7، شماره 25، تیر 1386، صفحه 177-196
علیرضا کازرونی؛ نسرین رستمی

4.

ارزیابی توانمندی مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و ارائه مدل مناسب ارزیابی

دوره 8، شماره 29، تیر 1387، صفحه 253-279
اعظم سلیمانی؛ هاشم نیکومرام

5.

بررسی اثرات نامتقارن نوسانات دلار و یورو بر تولید و قیمت در ایران: رهیافت غیرخطی مارکوف سوییچینگ

دوره 12، شماره 46، مهر 1391، صفحه 117-140
فیروز فلاحی؛ پرویز محمدزاده؛ علی رضازاده؛ سیاوش محمدپور؛ محمدحسین شررخواه

6.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

7.

بررسی عوامل مؤثر بر حاشیه ارزی بازار موازی ارز ، نرخ ارز حقیقی و سطح عمومی قیمت در اقتصاد ایران

دوره 6، شماره 18، فروردین 1383، صفحه 111-140
کاظم یاوری؛ حسین قادری

8.

تجزیه و تحلیل تورم با استفاده از مدل P*

دوره 10، شماره 37، تیر 1389، صفحه 115-138
جاوید بهرامی؛ مریم فرشچی

9.

تحلیل کشش قیمتی تقاضای بنزین در بخش حمل و نقل زمینی ایران و پیش‌بینی آن تا سال 1394

دوره 7، شماره 25، بهمن 1384، صفحه 23-46
محمود ختایی؛ پروین اقدامی

10.

عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی

دوره 9، شماره 27، آبان 1393، صفحه 23-46
علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی؛ فاطمه هنرور باوجدان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login