1.

اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 81-105
لیلا منصوری؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

2.

اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 125-141
مینا فتحی آشتیانی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی

3.

بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری

دوره 13، شماره 52، دی 1402، صفحه 247-282
راضیه جماعتی اردکانی؛ مرتضی منادی؛ مهناز Mahnaz

4.

تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 111-145
علی محمد ناعمی

5.

شیوع و تنوع ناتوانی‌های ویژه یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شیراز

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 22-46
محمدعلی محمدی‌فر؛ دکتر محمدعلی بشارت؛ دکتر مریم قاسمی؛ محمود نجفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login