1.

اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 171-188
فرح مملکت دوست؛ رضا پاشا؛ سعید بختیارپور؛ مرضیه طالب‌زاده شوشتری

2.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 137-158
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

3.

اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 199-222
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی؛ صفا برزگری

4.

بررسی کــارکـردهای اجـــرایی استـــدلال، بـــرنامه ریزی ـ سازمان‏دهی و حافظـۀ کاری در دانش‏آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 21-42
مژده جانه؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حمید علیزاده

5.

تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 79-100
زهرا فیض آبادی؛ علی محمد ناعمی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 129-158
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

7.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی

دوره 19، شماره 68، تیر 1402، صفحه 128-150
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login