1.

مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 21-32
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین محققی؛ مریم غفوری آثار؛ خسرو رشید

2.

مقایسۀ اثربخشی روش پس‏خوراند زیستی و روش چندحسی فرنالد در درمان اختلال نارساخوانی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1391، صفحه 117-147
زینب خانجانی؛ هوشنگ مهدویان؛ پریچهر احمدی؛ تورج هاشمی؛ لیلا فتح‌اله‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login