1.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانش‌آموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 33-53
مسلم اصلی آزاد؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

2.

امنیتی کردن کرونا ویروس و پذیرش اقدامات محدود کننده دولت‌ها در مواجهه با پاندمی کرونا؛ مطالعه موردی بریتانیا، آلمان و استرالیا

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 107-140
نیما رضایی؛ سعید میرترابی

3.

بررسی تأثیر مشاوره مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی دانشجویان

دوره 7، شماره 27، تیر 1396، صفحه 159-178
ابراهیم نعیمی؛ زهرا مظاهری

4.

مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر اضطراب و افسردگی مادران نوزاد نارس

دوره 8، شماره 31، مرداد 1397، صفحه 139-156
ابوالفضل کرمی؛ رقیه عمرانی؛ نوید دانایی

5.

مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85

دوره 5، شماره 14، تیر 1388، صفحه 114-137
کبری امامی؛ دکتر جمال الدین کولایی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login