1.

ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 8-46
یوسف ساجدی فر؛ یوسف ادیب؛ بهنام طالبی

2.

تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 265-282
محمد محمودی بورنگ؛ محسن آیتی

3.

تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 1-42
جواد جهان؛ مرزبان ادیب منش؛ محمد پاک سرشت

4.

ویژگی‏های اهداف فعالیت‏های فوق برنامه دانش‏آموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی

دوره 8، شماره 24، تیر 1391، صفحه 72-101
امیر نادری؛ غلامحسین حاجی حسین نژاد؛ عزیزالله تاجیک اسمعیلی؛ حسن رضا زین آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login