1.

اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان

دوره 14، شماره 48، تیر 1397، صفحه 87-103
داریوش عظیمی؛ آسیه شریعتمدار؛ ابراهیم نعیمی

2.

اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 131-156
سحر حیات بخش؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی

3.

اثربخشی درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدد بر اضطراب سخنرانی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1400، صفحه 269-294
صادق حکمتیان فرد؛ سوران رجبی؛ فریده سادات حسینی

4.

ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 179-210
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

5.

ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 178-211
کاظم برزگر بفرویی؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

6.

ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی

دوره 13، شماره 46، دی 1396، صفحه 95-121
هوشنگ گراوند؛ عزت اله قدم پور؛ حسنعلی ویسکرمی

7.

ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 43-69
کامیار عظیمی؛ مهدی عرب زاده؛ مرضیه امینی

8.

آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم

دوره 19، شماره 68، تیر 1402، صفحه 152-180
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ مریم غلامرضایی نژاد اناری؛ الهام محمودآبادی

9.

الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 51-72
توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع

10.

باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تاثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1402
مجتبی جهانی فر؛ فاطمه دهقانی

11.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با همایندی ادراک از خود و تفکر انتقادی در دانش آموزان

دوره 7، شماره 26، تیر 1395، صفحه 27-44
ابراهیم نعیمی؛ سید محمد حسین آشفته؛ ریحانه طالبی

12.

پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 25-45
زهرا براتی؛ ولی اله فرزاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ پریسا تجلی

13.

پیش‏ بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 15-43
الهه حجازی؛ عاطفه عظیمی

14.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 239-268
مریم صفایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند

15.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

16.

تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 281-305
جمال شیخ احمدی؛ فرزاد زندی؛ مریم اکبری؛ یحیی یار احمدی

17.

عوامل مرتبط با تعلل ورزی تحصیلی

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 161-185
ابوالقاسم یعقوبی؛ بهروز قلائی

18.

موسیقی قرآن‌: راهبردی اثربخش در کاهش علائم افسردگی و افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان خوابگاهی

دوره 11، شماره 42، تیر 1399، صفحه 73-96
رضا میرعرب رضی؛ مریم طالبی؛ علیرضا بادله

19.

نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی

دوره 18، شماره 64، تیر 1401، صفحه 175-198
ساناز دهقان مروستی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login