1.

ارائه مدل سنجش سطح بلوغ هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی ‏‏(مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی) ‏

دوره 21، شماره 68، فروردین 1402، صفحه 241-287
محبوبه گلستانی زاده؛ اکبر اعتباریان؛ امیررضا نقش؛ رضا ابراهیم زاده

2.

بررسی رابطه بین هوش تجاری و توانمندسازی روانشناختی

دوره 23، شماره 73، خرداد 1393، صفحه 175-199
عبدالحمید حاجی پورشوشتری؛ مسعود صفاری آشتیانی

3.

تأثیر عوامل مهارت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان

دوره 6، شماره 21، فروردین 1401، صفحه 133-159
سیدقاسم علوی؛ نادی علیزاده؛ فرانک پایدار

4.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

5.

مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1391، صفحه 105-121
سعید روحانی؛ احدزارع رواسان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login