1.

An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 129-163
Mina Bolghari؛ Parviz Birjandi؛ Parviz Maftoon

2.

Cloze test and c test

دوره 8، شماره 26، دی 1384، صفحه 150-170
ا رستم زاده

3.

English Major Students’ Awareness of Metacognitive Reading Strategies: Gender and Academic Level in Focus

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 91-119
Neda Sasani؛ Mansoor Ganji؛ Nahid Yarahmadzehi

4.

Evaluation of “Mosaic 1 Reading”: A Microstructural Approach to Textual Analysis of Pedagogical Materials

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 185-161
Ebrahim Khodadady؛ Haniyeh Jajarmi

5.

The Effect of Models of Reading Instruction on Reading Comprehension, Reading Self-efficacy, and Reading Anxiety

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 303-335
Abbas Ali Zarei؛ Fateme Kavyari Roustai

6.

بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم

دوره 7، شماره 22، دی 1383، صفحه 26-57
منصور فهیم؛ مجید نعمت پور

7.

بررسی راهبردهای درک خواندن در دانش‌آموزان شنوا و ناشنوای

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 37-52
شهلا رقیب‌دوست؛ الهه کمری

8.

تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 33-56
ابوالقاسم شکیبا؛ علی‏اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام

9.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی

10.

تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-17
داریوش نوروزی؛ مرضیه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login