1.

ارتباطات دور و توسعه ملی

دوره 12، شماره 28.29، خرداد 1384، صفحه 173-211
داور زارعیان

2.

بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد

دوره 11، شماره 41، مهر 1401، صفحه 87-114
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ غزل گلشن

3.

بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی

دوره 20، شماره 60، اردیبهشت 1389، صفحه 125-136
ابوالقاسم ابراهیمی؛ امین رودانی

4.

بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی 8 کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +3 و ایران )

دوره 9، شماره 33، بهمن 1386، صفحه 105-127
سید کمیل طیبی؛ امیر جباری؛ محمدرضا شاطری؛ میثم کوچک زاده

5.

بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران

دوره 2، شماره 6، مهر 1383، صفحه 65-88
سید محمد اعرابی؛ سهیل سرمد سعیدی

6.

بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران

دوره 1، شماره 1، آذر 1391، صفحه 61-74
محمد موسی خانی؛ سیروس علیدوستی؛ مصطفی شاه بوداغیان

7.

تاثیر کاربران اینترنتی بر جریان های تجاری سازمان تجارت جهانی

دوره 9، شماره 33، بهمن 1386، صفحه 165-183
حسین کریمی هسنیجه؛ سید کمیل طیبی

8.

تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1391، صفحه 123-146
امیر حسین امیرخانی؛ رضا طالعی فر؛ حامد فاضلی کبریا؛ محمدباقر فقیه

9.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین

10.

توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 73-99
پژمان علیپور؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

11.

رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 5-22
محمدتقی تقوی فرد؛ عاطفه مهرپرورحسینی؛ شیما صالحی مقدم

12.

طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی

دوره 6، شماره 24، شهریور 1397، صفحه 137-170
علیرضا حسن زاده؛ امیر خراسانی

13.

کشف عنصر «رضــــا» در قـراردادهای «کلیک‌رپ»

دوره 5، شماره 17، اسفند 1395، صفحه 71-101
غلام‌نبی فیضی چکاب؛ نعیـم نـوربخش

14.

محدودیت های دکترین انطباق دقیق اسناد با تاکید بر شیوه ی نوین تعهد پرداخت بانکی (BPO)

دوره 7، شماره 24، مهر 1397، صفحه 121-141
علی مقدم ابریشمی؛ خدیجه جمالی نیا

15.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

دوره 19، شماره 57، خرداد 1387، صفحه 105-132
کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

16.

مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی

دوره 3، شماره 8، فروردین 1384، صفحه 71-93
جمشید صالحی صدقیانی؛ مریم اخوان؛ مجید باب الحوائجی

17.

مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری

دوره 1، شماره 4، شهریور 1392، صفحه 37-64
عبدالمجید مصلح؛ عادل پوردهقان

18.

مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی

دوره 4، شماره 13، آذر 1394، صفحه 65-89
ابراهیم رجب پور

19.

مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 185-204
قاسم بخشنده؛ سمیرا قشقایی

20.

نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

دوره 13، شماره 51، آذر 1385، صفحه 23-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ ماندنی تونکه نژاد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login