1.

ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی

دوره 6، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 23-43
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج

2.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق

دوره 4، شماره 15، فروردین 1393، صفحه 1-16
محمود نگهبان سلامی؛ ولی اله فرزاد؛ غلامرضا صرامی

3.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 21-36
مهدیه شفیع نادری؛ پروین کدیور؛ مهدی عربزاده؛ غلامرضا صرامی

4.

بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-23
فریبرز نیکدل؛ پروین کدیور؛ ولی الله فرزاد؛ یوسف کریمی

5.

بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI

دوره 4، شماره 15، فروردین 1393، صفحه 17-35
مهرانه سلطانی نژاد؛ مینا آسیابی؛ بیانه ادهمی؛ سمیرا توانایی یوسفیان

6.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان

دوره 7، شماره 26، دی 1395، صفحه 225-248
فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی

7.

روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب

دوره 8، شماره 31، فروردین 1397، صفحه 47-63
عباس تقی زاده؛ جواد حاتمی؛ هاشم فردانش؛ امید نوروزی

8.

ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان

دوره 6، شماره 21، مهر 1394، صفحه 41-60
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ حسین پورشهریار؛ محمد آزاد عبدالله پور؛ زهره سادات اخوی؛ هانیه لواف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login