1.

The Comparative Effects of Neurofeedback Training (NFT) and English Instruction through the Total Physical Response (TPR) Method on the Attention of Young Learners with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 325-355
Masumeh Taie؛ Reza Rostami؛ Massood Yazdanimoghaddam

2.

The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 213-243
Mastaneh Haghani

3.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 137-158
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

4.

اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی افراد دچار سکته مغزی

دوره 9، شماره 34، خرداد 1398، صفحه 197-226
زینب خانجانی؛ محمدعلی نظری؛ پریا آب روانی

5.

اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 43-64
عبدالله معتمدی؛ مریم شاهنده

6.

بررسی پردازش اطلاعات در زنان مبتلا به اختلال وسواس های فکری - عملی

دوره 1، شماره 2، دی 1384، صفحه 35-54
هوشنگ زردشت؛ حبیب هادیان فرد

7.

بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی)

دوره 5، شماره 17، مهر 1401، صفحه 123-137
فائزه دلیرینیا؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ؛ طالب زندی

8.

بررسی تفاوت توجه به چهره‌های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 1-16
بهاره برزگر؛ وحید نجاتی؛ حمیدرضا پوراعتماد

9.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

10.

تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود

دوره 10، شماره 38، تیر 1399، صفحه 55-96
علی شریفی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ نور علی فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login