1.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT)

دوره 4، شماره 16، تیر 1393، صفحه 173-192
شهرام واحدی؛ طاهره حاجی پور

2.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه

دوره 9، شماره 33، مهر 1397، صفحه 175-188
علی شیخ الاسلامی؛ سعید خاکدال

3.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 41، مهر 1399، صفحه 61-79
علی شیخ الاسلامی؛ نیلوفر شریفی؛ مسعود رضازاده

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان

دوره 12، شماره 47، مهر 1401، صفحه 173-193
عسگر علیمحمدی؛ کریم عبدالمحمدی؛ ابوالفضل قدمی

5.

ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی

دوره 9، شماره 33، مهر 1397، صفحه 155-173
قاسم محمدیاری؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

6.

ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود

دوره 13، شماره 52، دی 1402، صفحه 133-156
عسگر علیمحمدی؛ کریم عبدالمحمدی؛ ابوالفضل قدمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login