1.

L’objet « littérature » comme on l’enseigne au lycée : analyse didactique d’une pratique enseignante

دوره 1، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 181-206
Anass EL GOUSAIRI؛ KHALID NAB؛ ABDENBI KERRITA

2.

استراتژی های توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی (با تأکید بر تجارب موفق کشورهای آمریکا، استرالیا، هند و ایران)

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 99-122
محمد صدیق قادری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

3.

بررسی تحول فرهنگ جنسیتی در کتب درسی (مطالعه‌ای تطبیقی پیرامون کتاب‌های فارسی اول ابتدایی سال‌های 1357، 1362 و 1382)

دوره 21، شماره 64، خرداد 1393، صفحه 73-104
علی اکبر تاج مزینانی؛ مهدیه حامد

4.

بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 87-112
توران سلیمانی؛ محسن مولاپناه؛ مینا رنجبری

5.

تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در ایران

دوره 6، شماره 22، مهر 1385، صفحه 15-43
مهدی تقوی؛ حسین محمدی

6.

تـخمین سرمـایة انسانی بر مبنـای متوسّط سالهـای تحصیـل نیـروی کـار برای ایـران (1345-1379)

دوره 7، شماره 25، بهمن 1384، صفحه 1-22
مسعود نیلی؛ شهـاب نفیسی

7.

توسعه الگوی مدرسه سالم : یک مطالعه کیفی

دوره 5، شماره 18، دی 1397، صفحه 109-132
علی جاویدان؛ رحمت الله مرزوقی؛ جعفر جهانی؛ جعفر ترک زاده

8.

چالش‌های نظام آموزش در اقتصاد‌های متکی‌به نفت: مطالعه موردی ایران

دوره 22، شماره 73، بهمن 1396، صفحه 107-130
جواد طاهرپور؛ فرزانه صمدیان

9.

ظرفیت نظام آموزشی امامیه در پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی (با تأکید بر پنج قرن نخست هجری)

دوره 4، شماره 15، فروردین 1397، صفحه 4-4
محمدجواد یاوری سرتختی؛ اسماعیل کاظمی زرومی

10.

یک پژوهش کیفی: بررسی عوامل موثر بر خوش بینی دانش آموزان به نظام آموزشی

دوره 7، شماره 27، مهر 1395، صفحه 105-126
مسلم ایران مهر؛ زهرا گیتی پسند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login