1.

Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 71-86
Amir Rahimi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi؛ Rasool Norouzi Seyed Hosseini

2.

Championship Sports for Iranian Women: Challenges, Opportunities and Solutions

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 99-116
Nazanin Rasekh؛ Hossein Zareian؛ Hamid Ghasemi؛ Zohreh Rezaie

3.

بررسی تأثیر رفتارهای تسهیم دانش کارکنان بر نوآوری در خدمات و فرآیندها در فدراسیون‌های منتخب ورزشی

دوره 5، شماره 16، آبان 1397، صفحه 1-19
شهاب بهرامی؛ مهتاب مشتاقی؛ مریم رک رک

4.

تأثیر فراموشی سازمانیِ هدفمند بر ظرفیت جذب دانش با نقش میانجی سرمایه انسانی (موردمطالعه: وزارت ورزش و جوانان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1401
زینب مندعلی زاده؛ صدف نقش جواهری

5.

رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

دوره 8، شماره 29، دی 1400، صفحه 43-71
مریم آدینه‌لو؛ بهزاد سهیلی؛ غلامرضا فرجی

6.

مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران

دوره 5، شماره 13، آذر 1389، صفحه 47-64
حسن اسدی؛ امین پور نقی؛ نوشین اصفهانی؛ حمید زیتونلی

7.

مطالعه تطبیقی عملکرد دولت‌ها و سازمان‌های ورزشی جهان در بحران کرونا

دوره 7، شماره 28، اسفند 1400، صفحه 121-148
سارا کشکر؛ عارفه قنبری فیروزآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login