1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)

دوره 8، شماره 26، فروردین 1400، صفحه 103-128
لیلا خلیلی؛ وحیده دلیلی؛ عزیز هدایتی

3.

ارائه یک روش ترکیبی از مدل سروکوال و تحلیل پوششی داده در رتبه بندی کیفیت خدمات

دوره 16، شماره 48، فروردین 1397، صفحه 153-181
علیرضا علی نژاد

4.

ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی

دوره 2، شماره 5، تیر 1383، صفحه 1-26
احمد جعفر نژاد؛ حسن رحیمی

5.

ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال

دوره 4، شماره 13، بهمن 1396، صفحه 51-84
لیلا بذرکار؛ فریبا نظری

6.

ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 167-190
بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

7.

ارزیابی کیفیت خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه فرهنگ و هنر و تاثیر آن بر رضایت شهروندان

دوره 13، شماره 50، فروردین 1401، صفحه 205-250
امیر محمد خانی؛ ابولفضل کزازی؛ محمد تقی تقوی فرد

8.

الگوی اثرگذاری حمایت سازمانی ادراک‌شده

دوره 28، شماره 91، فروردین 1398، صفحه 87-118
سید علی اکبر افجۀ؛ مهدی یزدان شناس؛ فاطمه زرگران خوزانی

9.

اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 117-139
محمدتقی تقوی فرد؛ عباس سقایی؛ علی اکبر دانشمندی

10.

اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 7-30
اکبر پور فرج؛ محمد رضا صالحی پور

11.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک‌ها با استفاده از سیستم فازی

دوره 13، شماره 48، فروردین 1392، صفحه 29-47
فتحیه مقدادیان؛ محمد لشکری؛ سید علیرضا داودی

12.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی

دوره 23، شماره 76، دی 1393، صفحه 81-116
علی صفری؛ فائزه رادی

13.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 19-38
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ مهدی مرادی؛ جواد خزائی پول

14.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی

دوره 8، شماره 27، تیر 1400، صفحه 75-107
مهرداد ناصرپور؛ محسن عارف نژاد؛ هادی تقوی؛ میترا زارع نعمتی

15.

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

دوره 10، شماره 31، مهر 1394، صفحه 41-69
محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی؛ حسن معتمد

16.

بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)

دوره 2، شماره 5، شهریور 1383، صفحه 53-84
کامران فیضی؛ سعید تاتاری

17.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

18.

تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی

دوره 15، شماره 49، فروردین 1399، صفحه 151-179
محمد تقی طغرایی؛ زاهد شفیعی؛ مهناز دوستی ایرانی

19.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

20.

سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان

دوره 8، شماره 28، مهر 1400، صفحه 71-111
فاطمه دکامینی؛ محمد احسانی فر

21.

سنجش کیفیت خدمات تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان اردبیل به روش سروکوال

دوره 8، شماره 30، فروردین 1396، صفحه 1-31
اصغر باقری؛ نیر امامی؛ مهناز محمدزاده نصرآبادی

22.

سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد)

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 1-26
میرمحمد اسعدی؛ عادل آذر؛ سیدعلی نقوی

23.

طراحی نظام عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات و عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1402
محسن نیازی؛ علی فرهادیان؛ محمد کارکنان نصرآبادی؛ محمد علائی آرانی؛ فاطمه سادات هاشمی علی آبادی

24.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

25.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login