1.

اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 300-277
آرش زارعی؛ سردار محمدی

2.

ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 1-24
دریاناز پهلوانی نژاد

3.

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 21-42
محمد رضا کریمی علیوچه؛ محمد مهدی احمدی؛ مهسا نظری

4.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتریان خدمات بانکی

دوره 23، شماره 76، دی 1393، صفحه 59-80
سیدعباس موسوی؛ سیدیعقوب حسینی؛ لیلا امیری

5.

تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری

دوره 11، شماره 34، آبان 1395، صفحه 93-109
محمدصالح ترکستانی؛ فهمیه مفاخری؛ فاطمه حقیقت

6.

تحلیل انتقادی مرزهای رضایت در جرم تجاوز جنسی: حقوق موضوعه و ضرورت‌های اصلاح آن

دوره 3، شماره 10، فروردین 1394، صفحه 113-127
مجتبی جعفری

7.

دستور پرداخت در انتقال الکترونیکی وجه به مانند ایجاب انتقال تعهّد

دوره 7، شماره 24، مهر 1397، صفحه 173-199
حمید میری؛ منصور امینی؛ سامان متقی شهری

8.

رابطه سلامت اجتماعی با میزان رضایت از زندگی زناشویی جانبازان

دوره 4، شماره 12، شهریور 1396، صفحه 245-274
محمد زاهدی اصل؛ فاطمه حسینی

9.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر

دوره 5، شماره 17، مهر 1393، صفحه 83-99
فرهاد خرمائی؛ اعظم فرمانی؛ اسماعیل سلطانی

10.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، آذر 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی

11.

شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم

دوره 8، شماره 24، دی 1393، صفحه 145-182
حدیث شاه حسینی

12.

شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه

دوره 5، شماره 13، آذر 1389، صفحه 1-24
سید سعیدا اردکانی؛ سید حبیب الله میر غفوری؛ شاهین برقی

13.

صلاحیت معوق دیوان بین المللی دادگستری ( با تأکید بر رأی دیوان در اختلافمیان دولتهای جیبوتی و فرانسه ( 200

دوره 14، شماره 38، آذر 1391، صفحه 163-192
سیدقاسم زمانی؛ سهیلا کوشا

14.

عناوین سقوط ضمان پزشک در قانون مجازات اسلامی مصوب1392(بررسی فقهی و حقوقی)

دوره 4، شماره 14، اردیبهشت 1395، صفحه 53-80
محمد هادی دارائی

15.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

دوره 5، شماره 17، آذر 1395، صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

16.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین)

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 67-92
حبیب ابراهیم پور؛ میر علی سید نقوی؛ نور محمد یعقوبی

17.

عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 141-166
عظیم زارعی؛ فاطمه قربانی؛ مینو پدرام نیا

18.

«قانون دولتی» در دو «رساله» (نگاهی مقایسه‌ای به رابطه ی دولت، قانون و قرارداد در رساله‌ی تَنبیه اُلاُمَّه و تَنْزیه اُلمِلَّهِ محمدحسین نائینی و رساله‌ی دوم جان لاک درباره‌ی حکومت)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 1-36
بهنام مدی

19.

کشف عنصر «رضــــا» در قـراردادهای «کلیک‌رپ»

دوره 5، شماره 17، اسفند 1395، صفحه 71-101
غلام‌نبی فیضی چکاب؛ نعیـم نـوربخش

20.

مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت کاربران کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

دوره 5، شماره 15، مرداد 1397، صفحه 83-102
سعید غفاری؛ الهام قربان‌نژاد

21.

نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 58-79
شمس الدین ناظمی؛ فهیمه سادات سعادت یار

22.

نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 1-20
حسین زارع؛ اعظم فرمانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login