1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 77-88
وجیهه جوانی

3.

ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)

دوره 16، شماره 54، تیر 1400، صفحه 347-374
سید مهدی جلالی؛ فریز طاهری کیا؛ زهرا عطف؛ ایمان قاسمی همدانی

4.

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 21-42
محمد رضا کریمی علیوچه؛ محمد مهدی احمدی؛ مهسا نظری

5.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتریان خدمات بانکی

دوره 23، شماره 76، دی 1393، صفحه 59-80
سیدعباس موسوی؛ سیدیعقوب حسینی؛ لیلا امیری

6.

بررسی مبانی و ابعادی از الهیات ایدئالیستی جوسایا رویس

دوره 15، شماره 59، مهر 1398، صفحه 137-164
علی سنایی

7.

تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی

دوره 15، شماره 51، مهر 1399، صفحه 31-56
ناصر صنوبر؛ سعیده خانی؛ ابوالفضل حق وردی زاده

8.

تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری

دوره 11، شماره 34، آبان 1395، صفحه 93-109
محمدصالح ترکستانی؛ فهمیه مفاخری؛ فاطمه حقیقت

9.

تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 26، اسفند 1397، صفحه 5-35
مسعود سیم خواه؛ الهه محمدخانی

10.

تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای)

دوره 9، شماره 36، شهریور 1400، صفحه 189-209
فاطمه رحیمی؛ محمد وحید سبط؛ نسیم غنبر تهرانی

11.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

12.

سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع

دوره 8، شماره 30، دی 1398، صفحه 55-78
الهام صدوقی نیا؛ علیرضا حسن زاده؛ شعبان الهی؛ شقایق صحرایی

13.

شر و مسئولیت اجتماعی: بررسی لوازم ایدئالیسم افلاطونی والهیات ایدئالیستی جوسایا رویس

دوره 18، شماره 72، دی 1401، صفحه 143-169
علی سنایی

14.

طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی

دوره 6، شماره 24، شهریور 1397، صفحه 137-170
علیرضا حسن زاده؛ امیر خراسانی

15.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین)

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 67-92
حبیب ابراهیم پور؛ میر علی سید نقوی؛ نور محمد یعقوبی

16.

گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی

دوره 9، شماره 26، تیر 1393، صفحه 60-82
سید محمد طباطبایی؛ ابوالفضل نوری؛ زهره محمد نوری؛ فرزانه حشمتی

17.

گونه‌های وفاداری و رویه‌های شکل‌دهی به آن در زندگی زناشویی

دوره 29، شماره 97، تیر 1401، صفحه 39-79
زینب ملکی پور؛ سهیلا صادقی فسایی؛ عاصمه قاسمی

18.

مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 113-146
سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ احمد پوراحمد؛ کرامت اله زیاری

19.

نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 105-122
رزگار محمدی؛ رضا صادقی

20.

نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 58-79
شمس الدین ناظمی؛ فهیمه سادات سعادت یار

21.

وفاداری، بازآفرینی یا آفرینش ادبی در ترجمة شعر (بررسی مقابله‌ای شعر جامی و شعر فرزدق در مدح امام سجاد(ع))

دوره 8، شماره 18، شهریور 1397، صفحه 139-170
نرگس انصاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login