1.

طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1402
زکیه نجاریان؛ شهرام واحدی؛ تورج هاشمی؛ رحیم بدری گرگری

2.

مقایسه حافظه کاری عاطفی در دو گرونه زنان افسرده و غیرافسرده

دوره 3، شماره 9، فروردین 1391، صفحه 1-21
زهرا بهجتی؛ محمود خباز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login