1.

Learning Styles and the Writing Process in a Digitally Blended Environment: Revising, Switching, and Pausing Behaviors in Focus

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 82-51
Zohre Gooniband Shooshtari؛ Alireza Jalilfar؛ Zahra Ahmadpour Kasgari

2.

اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 43-64
عبدالله معتمدی؛ مریم شاهنده

3.

بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت

دوره 14، شماره 50، دی 1397، صفحه 155-169
محمد باقر مجیدیان فرد؛ مژگان محمدی مهر؛ مرتضی نجیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login