1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

The Effect of Six Sigma Lean Strategy Management on Improving the Quality of Information Therapy Services at Pediatric Medical Center

دوره 1، شماره 1، مهر 2020، صفحه 127-140
Sedigheh Mohammadesmaeil

3.

الگوی اثرگذاری حمایت سازمانی ادراک‌شده

دوره 28، شماره 91، فروردین 1398، صفحه 87-118
سید علی اکبر افجۀ؛ مهدی یزدان شناس؛ فاطمه زرگران خوزانی

4.

اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 117-139
محمدتقی تقوی فرد؛ عباس سقایی؛ علی اکبر دانشمندی

5.

اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 7-30
اکبر پور فرج؛ محمد رضا صالحی پور

6.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 19-38
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ مهدی مرادی؛ جواد خزائی پول

7.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی

دوره 8، شماره 27، تیر 1400، صفحه 75-107
مهرداد ناصرپور؛ محسن عارف نژاد؛ هادی تقوی؛ میترا زارع نعمتی

8.

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

دوره 10، شماره 31، مهر 1394، صفحه 41-69
محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی؛ حسن معتمد

9.

بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)

دوره 2، شماره 5، شهریور 1383، صفحه 53-84
کامران فیضی؛ سعید تاتاری

10.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

11.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

12.

سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان

دوره 8، شماره 28، مهر 1400، صفحه 71-111
فاطمه دکامینی؛ محمد احسانی فر

13.

طراحی نظام عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات و عملکرد کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1402
محسن نیازی؛ علی فرهادیان؛ محمد کارکنان نصرآبادی؛ محمد علائی آرانی؛ فاطمه سادات هاشمی علی آبادی

14.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

15.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

16.

مدل سنجش کیفیت خدمات فنی ارائه شده به صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهندسی فروش

دوره 11، شماره 28، فروردین 1392، صفحه 137-158
میر علی سید نقوی؛ محمد مهدی بحرالعلوم

17.

مطالعه تصویر ذهنی سازمانی اعضای هیئت‌علمی و کتابداران از کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 4، شماره 11، مرداد 1396، صفحه 77-93
مهناز حاجی حسنی؛ فهیمه باب الحوائجی؛ نجلا حریری

18.

مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)

دوره 5، شماره 13، آذر 1389، صفحه 65-84
مهدی کروبی؛ جواد یوسفی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login