1.

بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد)

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 162-135
زهرا اردکانی فرد؛ مژگان عظیمی هاشمی

2.

بررسی و تحلیل جامعه شناسی تطبیقی رویکردهای ایرانی و غربی به جامعه مدنی

دوره 21، شماره 65، شهریور 1393، صفحه 201-241
محمدتقی سبزه ای

3.

تحلیل جامعه‌شناسی حوزه عمومی در ایران پس از انقلاب (1357-1394) -محمدتقی سبزه‌ای

دوره 22، شماره 71، اسفند 1394، صفحه 48-89

4.

دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 36-1
حسن بشیر؛ امیررضا تمدن؛ امین میرشکاری سلیمانی

5.

عوامل مؤثر بر کارآیی روابط عمومی ها: بررسی تطبیقی دیدگاههای مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی

دوره 12، شماره 31، آذر 1384، صفحه 145-167
اصحاب حبیب زاده

6.

مدل اقناع افکار عمومی در قرآن کریم؛ مطالعه موردی مواجهه با منافقین

دوره 6، شماره 22، آذر 1396، صفحه 9-39
اصغر افتخاری؛ سید محمد صادق کاظمی

7.

مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 137-172
کیانوش کریمی؛ جلال غفاری قدیر

8.

مدل‌سازی کیفی سازوکار تعاملات شهری در رسانه‌های اجتماعی: موردمطالعه محتواهای منتشرشده در توییتر و اینستاگرام

دوره 7، شماره 23، دی 1401، صفحه 49-85
محمد مهدی مولایی؛ سبحان یحیائی؛ مژگان حاجی‌زادگان؛ محمدحامد احسانبخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login