1.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

2.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر جنبش‌های اجتماعی؛ مطالعه جنبش‌های اعتراضی ایران(1398-1388)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402
بهمن ربیعی نیا؛ حسین هرسیج

3.

تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 1-15
علی جعفری؛ سعید فرامرزیانی؛ محمود ملک پور

4.

تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد)

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 288-257
کرم اله جوانمرد؛ نرگس خوشکلام

5.

تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 75-100
سیده زهرا اجاق؛ سید رسول میرزایی موسوی

6.

تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران

دوره 6، شماره 21، فروردین 1399، صفحه 213-246
محمد علی طالبی؛ خلیل میرزایی؛ سید محمد صادق مهدوی

7.

رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران

دوره 2، شماره 7، آبان 1395، صفحه 86-118
بابک رحیمی؛ حسین کرمانی؛ زهره علی حسینی؛ محمد مهدی مشکینی

8.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

9.

سلاح یا تسکین: سایبراتنوگرافی خنده سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 1-36
سعید ذکایی؛ محمد جواد ایمانی خوشخو

10.

عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 222-175
مرضیه رحیمی؛ مهدی محمدی نسب

11.

مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز)

دوره 2، شماره 7، تیر 1395، صفحه 25-58
سید عطیه سجادی؛ کورش فتحی واجارگاه

12.

نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 209-235
سجاد پاشائی؛ پریسا محمودپور؛ محمدرسول خدادادی

13.

هابرماس در تلگرام؛ تحلیل حوزۀ عمومی و کنش ارتباطی در مکالمه‌های روزنامه‌نگاران ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 1-33
هادی خانیکی؛ حسین کرمانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login