1.

Iranian EFL Teachers’ Conceptions and Practices of Communicative Language Teaching Curriculum

دوره 10، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 171-202
Amir Kardoust؛ Abdulbaset Saeedian

2.

بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 87-112
توران سلیمانی؛ محسن مولاپناه؛ مینا رنجبری

3.

تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی

دوره 1، شماره 4، آبان 1395، صفحه 41-55
احمد ملکی پور؛ رضوان حکیم زاده

4.

تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 144-167
فاطمه عابدی؛ مرتضی منادی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ علیرضا کیامنش

5.

میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی

دوره 13، شماره 50، دی 1401، صفحه 33-54
طیبه ارشاد؛ علی محمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ رضا نیک بخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login