1.

اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 1-20
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر

2.

ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی

دوره 4، شماره 12، مهر 1402، صفحه 62-85
زهرا ابوالحسنی؛ محمد جوادی پور

3.

آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی)

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 149-201
بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری

4.

آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران

دوره 2، شماره 6، دی 1395، صفحه 1-31
سلمان آخش؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی؛ نعمت الله موسی پور

5.

اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 217-242
نسرین علی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمد نوریان

6.

افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 1-22
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری

7.

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی

8.

بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 46-67
خدیجه علی آبادی

9.

بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران

دوره 1، شماره 4، آبان 1395، صفحه 56-70
مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد

10.

بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 1-12
علی محبی

11.

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 109-126
وحیده علیپور

12.

بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی

دوره 1، شماره 4، آبان 1395، صفحه 1-20
مرضیه دهقانی؛ ابوالفضل غفاری

13.

بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 1-28
علی ضیایی مهر

14.

بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی

دوره 4، شماره 11، تیر 1402، صفحه 6-33
غلامرضا یاددگارزاده؛ ابوالفضل آقابابا

15.

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 82-109
یعقوب عزیزی

16.

به ‏گزینی دانش بومی در بومی‏سازی برنامه‏ های درسی با توجه به آموزه‏ های تربیتی رضوی(ع)

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 43-70
صادق زارع صفت

17.

تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان

دوره 9، شماره 28، تیر 1392، صفحه 16-40
مقصود امین خندقی؛ ملیحه رجائی

18.

تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 90-121
جمیله علم الهدی؛ محبوبه رضائی دیگه سرایی؛ بابک یاری

19.

تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی

دوره 7، شماره 28، اسفند 1396، صفحه 159-185
فرزانه حقیقی؛ مقصود امین خندقی

20.

تبیین گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان بر اساس دیدگاه معرفت شناختی آنان

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 112-126
حمیده پاک مهر؛ حسین کارشکی

21.

تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 27-51
عرفانه قاسم پور؛ احمد ملکی پور؛ صادق زارع‌صفت

22.

تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 1-42
جواد جهان؛ مرزبان ادیب منش؛ محمد پاک سرشت

23.

حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی

دوره 4، شماره 10، فروردین 1402، صفحه 164-186
پریسا زارع؛ رحمت اله مرزوقی

24.

حوزه مسؤولیت نهادهای برنامه ریزی درسی در دانشگاه اصفهان

دوره 2، شماره 6، دی 1385، صفحه 119-136
مهری ساکی؛ سیدمصطفی شریف

25.

رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر

دوره 1، شماره 3، تیر 1395، صفحه 83-107
سمیه گیوکی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ حسین شکوهی فرد؛ اسدالله زنگویی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login