1.

اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 104-130
شیوا مفتخری حاجی میرزایی؛ دکتر حسن اسدزاده؛ دکتر یوسف کریمی

2.

اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری

3.

ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 179-210
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

4.

استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 0-30
حسین مهدیان؛ حسن اسدزاده؛ حسن شعبانی؛ قدسی احقر؛ حسن احدی

5.

الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 51-72
توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع

6.

بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 79-93
احمد عابدی؛ آذین‌دخت معماریان؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی منزه

7.

بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 31-53
نیلوفر میکائیلی؛ سعید رجبی؛ مسلم عباسی؛ خدیجه زمانلو

8.

بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر سلامت روانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی شهر تهران

دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 11-28
مریم قیطریفی؛ خسرو رشید

9.

بررسی رابطه استرس ادراک شده با سبک‏های مقابله‏ای و نقش این متغیرها در پیش‏بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 144-163
علی عبدی؛ سعید آریاپوران

10.

بررسی رابطه ویژگی‏های شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژی‏های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروه‏های علوم انسانی و علوم پایه

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 212-233
اکبر رضائی؛ محسن خورشا؛ حمیدرضا مقامی

11.

پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری

دوره 2، شماره 6، دی 1395، صفحه 107-123
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایران دخت فیاض؛ محبوبه حسینی

12.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 239-268
مریم صفایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند

13.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

14.

پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 91-110
محمدرضا ذوقی پایدار؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ صفدر نبی زاده

15.

تاثیر آموزش مهارت حل مسئله اجتماعی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات عاطفی رفتاری درونی سازی شده و برونی سازی شده دانش آموزان ابتدایی

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 213-251
فائزه پورقربان گورابی؛ نرگس باباخانی؛ فرح لطفی کاشانی

16.

تأثیر آموزش مهارت‏های غلبه بر سهل‏انگاری بر سهل‏انگاری و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی

دوره 6، شماره 17، تیر 1389، صفحه 108-118
مینا شمس الاحراری؛ دکترمجید صفاری نیا؛ دکترحسین زارع

17.

تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 1-15
علی جعفری؛ سعید فرامرزیانی؛ محمود ملک پور

18.

تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 133-153
جواد امانی ساری بگلو؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ لیلا عبیدی

19.

رابطه چرخۀ شبانه‌روزی با عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 175-206
اسماعیل سعدی‌پور؛ فاطمه‌سادات گرامی

20.

رابطه شیوه‏های یادگیری کلب و سبک‏های یادگیری هانی و مامفورد با سن و عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 1-20
دکتر اکبر رضائی

21.

رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر

دوره 3، شماره 9، مهر 1391، صفحه 43-64
راضیه اهرمی؛ سالار فرامرزی؛ مژگان شوشتری؛ احمد عابدی

22.

سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 59-81
مهتاب پورآتشی؛ اصغر زمانی

23.

شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی

دوره 2، شماره 8، آذر 1395، صفحه 20-40
رامین پوراسکندری؛ مهران فرج اللهی

24.

شخصیت و رویکردهای یادگیری به‌عنوان پیش‌بین‌های عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 173-190
اکبر رضایی

25.

عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 155-171
علی محمد رضایی؛ فائزه جهان؛ معصومه رحیمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login