1.

Predicting the Social Anxiety Based on Stress and Timidity in University Students

دوره 7، شماره 28، آذر 1396، صفحه 81-93
Noor Ali Farokhi

2.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 1-22
اکبر رضایی

3.

بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 31-53
نیلوفر میکائیلی؛ سعید رجبی؛ مسلم عباسی؛ خدیجه زمانلو

4.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پنج عامل اصلی شخصیت در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 123-148
مسعود نصرت آبادی؛ محسن جوشن لو

5.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان

دوره 10، شماره 40، تیر 1399، صفحه 87-113
سمیه محبی؛ امید شکری؛ علی خدایی

6.

خودکارآمدی عمومی، اهمال‌کاری‌تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

دوره 6، شماره 17، تیر 1389، صفحه 66-88
مجتبی تمدنی؛ دکتر محمد حاتمی؛ هادی هاشمی رزینی

7.

رتبه بندی سطح رفاه اجتماعی شهرستان‌های استان زنجان با استفاده از تکنیک TOPSIS، دکتر غلامرضا لطیفی، مجید سجاسی قیداری

دوره 2، شماره 7، مرداد 1390، صفحه 165-190

8.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی

دوره 9، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 133-159
زهره سلیمانی؛ الهه حجازی؛ زهرا نقش؛ نرجس لاری

9.

مقایسه ویژگی‏های شخصیتی و شیوه‏های یادگیری در دانشجویان علوم‏پایه، فنی و مهندسی و علوم‏انسانی دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 6، شماره 16، فروردین 1389، صفحه 1-20
ارسلان خان محمدی؛ دکتر علی محمد صفانیا؛ مهدی پورابراهیم

10.

نگرش ها و نظرات دانشجویان رشته پژوهشگری نسبت به جامعه شناسی و دانشگاه

دوره 16، شماره 44، خرداد 1388، صفحه 123-154
طاهره قادری

11.

ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان

دوره 9، شماره 36، تیر 1398، صفحه 65-89
سجاد بشرپور؛ مینا طاهری فرد؛ گلاویژ محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login