1.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانش‌آموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 33-53
مسلم اصلی آزاد؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

2.

بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و یادگیری دانشجویان حسابداری

دوره 14، شماره 55، مهر 1396، صفحه 125-143
رافیک باغومیان؛ حسین رجب دری؛ منوچهر خرمین

3.

نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 31-58
حمیده جهانگرد؛ رضا قربان جهرمی؛ فریبرز درتاج؛ ابوطالب سعادتی شامیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login