1.

استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 139-166
محمد نجارزاده؛ سید عباس ابراهیمی؛ رضوان گلستانه

2.

تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 173-200
فریبا وحیدزادگان؛ علی زنگی آبادی

3.

نگاشت شبکه تداعی‌های برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند

دوره 13، شماره 42، تیر 1397، صفحه 41-65
محمد صالح ترکستانی؛ کبری بخشی ‏زاده برج؛ پدرام جاهدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login