1.

تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

دوره 8، شماره 30، دی 1398، صفحه 115-136
عباس شول؛ علی عابدینی؛ نیما سلطانی نژاد

2.

حقوق رقابت در پلتفرم‌های دیجیتال؛ ضرورت بازنگری در قواعد سنتی

دوره 25، شماره 79، مرداد 1402، صفحه 7-40
محمدصادق فراهانی؛ عباسعلی کدخدایی؛ ولی رستمی

3.

طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی

دوره 6، شماره 24، شهریور 1397، صفحه 137-170
علیرضا حسن زاده؛ امیر خراسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login