1.

ارزیابی پایداری صنعت معدن با رویکرد کارت امتیازی متوازن تحلیل سلسله مراتبی ) BSC-AHP

دوره 11، شماره 28، بهار 1392، صفحه 21-40
اکبر عالم تبریز؛ امیر سالار محمدی؛ میر سامان پیشوایی

2.

ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد

دوره 8، شماره 22، تابستان 1392، صفحه 31-72
حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه السادات میرفخرالدینی

3.

ارزیابی کارایی شعب بانک مسکن استان فارس با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و نقشه شناختی فازی

دوره 16، شماره 51، زمستان 1397، صفحه 29-54
مرتضی شفیعی؛ فرشته متوسلی

4.

تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 19، شماره 69، زمستان 1391، صفحه 59-93

5.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

دوره 12، شماره 39، پاییز 1396، صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

6.

ترسیم نقشه استراتژی در کارت امتیازی متوازن با استفاده از روش دیمتل

دوره 12، شماره 34، زمستان 1393، صفحه 133-155
مجتبی اکبریان؛ سید اسماعیل نجفی

7.

رویکردی نوین جهت سنجش هزینه های کیفیت با استفاده از مفاهیم کارت امتیازی متوازن با رویکرد فازی

دوره 16، شماره 48، بهار 1397، صفحه 109-130
ابوالفضل کاظمی؛ وحید حاجی پور


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.