1.

ارائه و تبیین مدل عملکرد سازمانی مبتنی‌بر وضعیت دیجیتالی سازمان در دوران کرونا با رویکرد داده بنیاد در وزارت صمت

دوره 30، شماره 102، دی 1400، صفحه 147-175
زهره نمکی؛ سید محمد رضا داودی؛ سعید آقاسی

2.

ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا

دوره 2، شماره 5، مهر 1394، صفحه 1-30
ابوالقاسم نادری؛ طیبه حیدری کبریتی؛ عبدالرضا امیری

3.

ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 97-126
پیمان حاجی زاده؛ اسماعیل حسن آبادی؛ جلال پناهی

4.

انعطاف‌پذیری منابع انسانی و عملکرد سازمان در صنعت بیمه

دوره 21، شماره 67، اردیبهشت 1391، صفحه 129-153
میرعلی سیدنقوی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید نجفی کلیانی

5.

بررسی رابطه بین کیفیت زندگی و عملکرد سازمانی معلمان و کادر آموزشی مدارس با استفاده از معادلات ساختاری (مطالعه موردی شهر چناران)

دوره 10، شماره 39، تیر 1398، صفحه 83-109
محمد لعلی؛ امیدعلی خوارزمی

6.

بررسی رابطه سرمایه فکری و اخلاق سازمانی با عملکرد سازمانی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 1-20
محمد مجتبی زاده؛ نقی کمالی؛ هادی رنجی حاجی بابا

7.

بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

دوره 9، شماره 28، اسفند 1393، صفحه 95-113
علی صفری؛ فردین شورج؛ رضا صالح زاده

8.

تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 119-152
سعید آیباغی اصفهانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ تقی وحیدی؛ بهناز دانشمند

9.

تأثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 1-17
محمد رضا تقوا؛ سید مجتبی حسینی بامکانی؛ حمید رضا فلاح لاجیمی

10.

تأثیر سازگاری راهبردهای مدیریت منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار بر عملکرد سازمانی

دوره 21، شماره 67، اردیبهشت 1391، صفحه 200-226
سید یعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ ابوالفضل ابراهیمی

11.

تأثیر سبک رهبری بر عملکرد منابع انسانی با میانجی‌گری سکوت سازمانی

دوره 26، شماره 85، آذر 1396، صفحه 57-85
رضا جعفری هرندی؛ حبیبه نجفی

12.

تاثیر فرایندهای مدیریت استعداد بر کیفیت خدمات و نوآوری کارکنان

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 19-38
سیدمحمد نوع پسند اصیل؛ مجید عاشق حسینی مهروانی

13.

تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی

دوره 5، شماره 17، آذر 1395، صفحه 1-27
اکبر عالم تبریز؛ مهرانگیز عباسی

14.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

15.

تبیین نقش هوش سازمانی در ارتقای عملکرد سازمانی: مطالعه موردی مدیران دبیرستان‌های شهر تهران

دوره 10، شماره 31، فروردین 1393، صفحه 165-189
غلامرضا شمس مورکانی؛ منصوره مشایخی؛ سعید سلیمانی

16.

تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی

دوره 3، شماره 11، دی 1384، صفحه 115-143
غلامرضا خوش سیما

17.

رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری

دوره 8، شماره 24، دی 1393، صفحه 89-119
سید مجتبی محمودزاده؛ مریم صداقت

18.

نقش به‌کارگیری داده‌کاوی بر عملکرد سازمانی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی تهران با رویکرد مدیریت دانش

دوره 4، شماره 12، آبان 1396، صفحه 1-28
زهرا اباذری؛ رستا حدادی

19.

نقش سبک رهبری تحول‏آفرین و مبادله‏ای مدیران بر عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه قم

دوره 4، شماره 16، تیر 1397، صفحه 1-35
رضا جعفری هرندی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login